Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

mandag 28. oktober 2013

Søndagens prosjekt!

    Jeg fortsetter å lage ting av pledd fra KID... Her har jeg laget meg en ny veske, og denne ble jeg ganske så fornøyd med. Jeg klippet den litt i form før jeg sydde igjen siden og under. Den ble tovet på maskinen i 60 grader sammen med resten av teppet jeg hadde klippet opp. To lengder fra resten av teppet ble til en hank.
Jeg tovet på et lite englekor samt at jeg sydde på en liten heklet blomst jeg har heklet.
Messingknapper fra en genser kjøpt på loppis, ble til knapper. Knappehull klippet jeg bare opp - det rakner ikke!
Ull er digg! Prøv da, vel!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar