Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

lørdag 12. oktober 2013

Julebladene er i handelen

   Det er oktober, og det betyr at det begynner å komme masse julehobbyblader i butikkene denne måneden. Jeg bare digger disse julebladene og må ha med meg de som er verdt å få med seg. Sånn er det bare! Om det så bare er et godt tips jeg får, så er det verdt  kjøpet.
   Jeg slapper veldig av og koser meg med disse bladene i mørketiden framover, og jeg får mye inspirasjon til å kaste meg over små prosjekter - eller endre litt på ting som jeg allerede har.
   Narvesen og de større bladforhandlerne har det beste utvalget for slike blader. Har du lyst på et nytt juleblad dette året, så er det litt av hvert å velge i!
Kos deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar