Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

lørdag 26. oktober 2013

Pledd fra KID ble veske!

    På jobben min har vi en meget kreativ sjel, og hun har kommet opp med den glupe ideen å kjøpe ullpledd på KID - (halv pris ut november) Og mange av oss kollegaer har blitt hekta på ideen. Vi klipper opp teppet - og lager sitteunderlag og grytekluter. Men nå prøvde jeg meg på en veske.

   Når jeg lager ting for første gang, blir det aldri akkurat som jeg vil ha det - men jeg kunne ikke la være å legge ut veska, allikevel...
  
Teppet ble delt i to, og sydd sammen i sidene på symaskin, før jeg tovet det i maskinen på 60 grader.
Etterpå tovet jeg skrift og tegning med ull og filtenål.
Til slutt fant jeg et gammel belte og to messingknapper - slik at jeg fikk en passende hank.
Morsomt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar