Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

tirsdag 22. oktober 2013

Heklede julekurver

 Jeg synes hekla kurver er supersøte. Ikke visste jeg hvordan det skulle gjøres, men jeg satte i allikevel i gang - uten oppskrift - og kom fram til disse. Når julen nærmer seg kan man putte diverse ting oppi dem, fra sukkertøy og brente mandler til naturmaterialer.

Jeg heklet noen luftmasker, satte i ring med en kjedemaske, og heklet i vei med staver. Økte en maske i hver side for hver runde.
Etterpå heklet jeg en hank - så mange luftmasker som du ønsker, og staver på andre rad. Til slutt heklet jeg på bitte små blomster. Kjempesøte og dekorative, synes nå jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar