Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

fredag 14. oktober 2011

Plante til helgen...

 ...Jeg dro opp en liten
furuplante med rot, som jeg fant i skogholtet bak huset. Jeg vasket røttene fri for jord og satte den i et gammel Norgesglass med vann. Nydelig! Og den har et stort potensiale utover hele høsten og inn i julemåneden... Hvorfor skaffe seg et helt juletre, når man kan ha et bittelite et. Selv har jeg aldri vært noen stor tilhenger av juletrær inne,- men denne varianten passer meg midt i blinken. Selv om det bare er er en vanlig fredag. I oktober

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar