Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

lørdag 8. oktober 2011

Nytt liv til gammel kiste

Denne kisten har jeg hatt i mitt eie i sikkert 15 år, men du verden, så lite pen den har vært... Den har blitt tildekket med tepper og duker, og den har blitt flyttet rundt om i rommene. For stygg til å synes... Stakkars...
Men så... tok mannen i huset den med ut i garasjen, og tok fram sine slipemaskiner og satte i gang... Og  bak tykt lag med grønn maling, og under der igjen, en lyseblåmaling... kom sannelig kistens sanne jeg fram...
Og nå står den og stråler inne på vårt nyoppussede soverom!
Så... har man en pussemaskin med forskjellig pussepapir, så er det utrolig hva man kan få til... og en ting til; en handyman i tillegg  hjelper godt på!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar