Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

søndag 15. september 2013

Ull er gull!

    I en gammel, åpen koffert inne på hobbyrommet mitt, har jeg samlet kardet ull i mange herlige farger på øverste hylle. Ulla er lett tilgjengelig og et fargerikt og morsomt skue.
   Ull er et flott materiale som jeg elsker å jobbe med. Det er holdbart, varmt og lett å jobbe med. Og så lukter det så reint mens man arbeider med ulla. Deilig grønnsåpe...
   Her sees noen små, enkle eksempler. Tovet såpe (som jeg har vist i et tidligere innlegg), tovede epler og et tovet hjerte. (da har jeg tovet et stort stykke, og så klippet ut hjertet etterpå)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar