Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

torsdag 19. september 2013

Dilla på hekla kurver

 Jeg har fått helt dilla på å hekle små kurver... Siden jeg fortsatt er i "prøve meg fram hekle fasen", så har jeg foreløpig konsentrert meg om det garnet jeg har - eller rettere sagt - de materialene jeg har for hånden, før jeg går til innkjøp av noe mer. Tanken er å hekle meg en stor kurv!
Men her ser dere altså små resultat (heklet med fastmasker i bunnen og staver på sidene)
 Og hold dere fast... men jeg klippet også opp tre plastposer - og heklet en liten plastkurv av den. Jeg bare måtte prøve! Knis!
Så her er mitt lille hekleresultat de tre siste kveldene. :-)

2 kommentarer:

  1. Hey! Så kul den var i plast. Kjekt å ha på badet til litt av hvert vil jeg tro.

    Finfin dag til deg!

    SvarSlett
  2. Hei Elisabeth! Hyggelig at du likte kurven i plast! Jeg synes også den er kul. Neste gang blir det nok en stor kurv i plast!!
    Fin fin kveld til deg! :-)

    SvarSlett