Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

søndag 22. september 2013

Nålepute i vinduet


    Her vises et lite glimt fra syhjørnet mitt. Symaskinen står alltid framme her. Deilig! Andre ting som også er viktig å ha for hånden har jeg plassert rundt på mitt lille sybord og i vinduskarmen. Hengende i vinduet har jeg laget en nålepute for da vet jeg alltid hvor nålene er.
   Jeg klippet ut to hjertet av filt, som jeg har tovet av ullflak (vanlig filt kan også brukes). Så sydde jeg hjertene sammen, dyttet inn fyllvatt, sydde hjertet helt igjen før jeg hang opp hjertet over symaskinen.( i vinduet) Fargerike knappenåler gjør hjertet litt morsomt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar