Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

lørdag 17. desember 2011

Litt varme og pynt utendørs

 Snøen glimrer med sitt fravær, solen skinner sammen med et par røde grader. Det er ikke kaldt, heller ikke varmt. Av erfaring vet jeg at verandaen snart blir forvandlet til et hvitt berg med snø, men enn så lenge får det være litt stæsj der ute. Og litt varme til rumpene om man finner det for godt å sette seg en liten stund. En aldri så liten røykepause. For noen.
De fine saueskinnfellene kom jeg over i en julebod på torget for noen få dager siden. Praktiske, flotte og varme sitteunderlag!

1 kommentar:

  1. Så fine ord du la igjen på bloggen min. Ser at du har gjort noe jeg drømmer om, å utgi bok :) Så spennende! Legger meg til som følger her hos deg :) så titter nok innom igjen ;) *♥*

    SvarSlett