Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

søndag 4. desember 2011

Til og fra - lapper

Det finnes så utrolig mange, flotte interiørblader i handelen nå for tiden. En av mine favoritter er Jeanne d` Arc Living. Bladet som er fullspekket med vintage-stilen, og som har utrolig masse, herlige bilder og tekst - og det er fullstendig reklamefritt!

Her har jeg tillatt meg å klippe litt i noen av sidene - for å lage flotte til og fra-lapper til julegavene. Klipp ut et lite motiv du liker, lim det på litt stiv papp, klipp hull med hullmaskin, og vips - så kan du skrive en liten tekst bakpå, - og den er klar til å sette på gaven



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar