Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

mandag 19. september 2011

En gammel kaffekjele

Jeg kjøpte en stor, gammel kaffekjele i en brukthandel i sommer. Den var ikke så pen innvendig, men utvendig var den like staut og god. Gjennom hele sommeren fikk den stå ute på verandaen og vakre sommerblomster tok plass i den. Nå som sommeren har dratt sin vei, fikk den komme inn i varmen, - og sommerblomstene ble byttet ut med en grønn plante (som jeg ikke er sikker på hva heter)
Så... Gamle kaffekjeler er flotte til å brukes som blomsterpotter. Jeg synes de gjør seg spesielt på en utetrapp, på et lite sted i hagen, på en veranda, eller her... på en malt, gammel gardintrapp (kan vise mer senere) - som nå er flyttet inn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar