Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

onsdag 14. september 2011

Dobok!

I veldig mange år har jeg hatt en "dobok" på toalettet. Den er bare en helt liten verden i seg selv, for det er så mange forskjellige mennesker som har skrevet i den... Dvs... den første doboka er utskrevet - og den ble skrevet i, i løpet av en ti-års periode... Det er for eksempel bare helt fascinerende å følge min datters skriveutvikling...helt fra hun knakk lese- og skrivekoden, til "alt var på stell"...
Og da doboken var full, var det å bare å finne en annen!

Så... Denne lille saken burde være å finne på ethvert toalett med respekt for seg selv.

I min dobok kan man finne hilsner fra små barn, venner, familie, bekjente og fulle folk (mye morsomt som de kan finne på å skrive... hm.. ja, ikke alt er like morsomt, da)
Det står leselig skrift og det står uleselig skrift. Det er skrevet på norsk og det er skrevet på engelsk...
Det står om morsomme ting, hyggelige ting og triste ting...
Uansett; doboka inneholder veldig mange hyggelig minner, som kan leses om og om igjen... - og husk, det er også hyggelig om vertskapet også bidrar med noen ord innimellom.

Jeg har også fått oppklart mang en dato, når det har vært diskusjoner...det har bare vært å slå opp i doboka...
Lykke til!

1 kommentar:

  1. Dett er jo en kjempegod idé! Nesten som hyttebok ;-)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett