Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

mandag 16. september 2013

Yndige juletrær

    En aldri så liten tjuvstart på julen, tenker jeg...
Her har jeg laget yndige juletrær av filt (Jeg fant idèen i et ukeblad i fjor).
Jeg klippet ut et juletre fra en mal jeg tegnet og sydde de to delene sammen på maskin. Etterpå tovet jeg små dotter i ull (tørrtoving) og satte dem på treet med filtenål.
Til slutt fant jeg  fram noen passende pinner til stammer, og dermed ble det søte juletrær!

Jeg har tenkt å lage dem i flere farger, for jeg synes de er supersøte. Også så enkle å lage! Prøv da vel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar