Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

lørdag 14. september 2013

DIY - hold orden på pinnene!

 Det florerer av DIY-magasiner på markedet for tiden (DIY= do it yourself) - og jeg bare digger det. Det kryr av inspirasjon og idèer! Det er blant annet drøssevis av sjarmerende bloggere som leverer og presenterer sine ideer!. Dette er balsam for min sjel - og jeg storkoser meg med bladene!
Nye blader må prøves ut - sånn er det bare...

 For å holde orden på alle strikkepinner og heklepinner sydde jeg et etui. Jeg er overhodet ikke veldig god på strikking og hekling, men jeg vil så gjerne bli det!  Ikke sying heller, for den saks skyld...
Dette ble dårlige bilder, men her sees et aldri så lite glimt av lommene inni etuiet.
  
   Kjøper du et av DIY- bladene, lover jeg at et eller annet blir du også inspirert til å lage! Det finnes fra det enkleste til mer avanserte oppskrifter,- og innen alle mulige teknikker og materialer.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar