Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

lørdag 28. september 2013

Høsttrekk til glasskrukke

 Nå er det høst, og nå er det ferie. Hagen ferdigstilles ute denne helgen, og det gleder jeg meg enormt mye til. Jeg skal vise bilder før, underveis og etterpå... Bare vent litt til...
  I går kveld heklet jeg et lite magebelte til den store glasskrukka jeg fant fram. Jeg plukket litt rogn og satte i - og heklet staver med tykt garn.
   Fort gjort og litt kult, også !
Nyt høstferien, dere som er så heldige å ha det! Jeg er en av dem! Nå skal jeg ut å rydde klart til ferdigplenen kommer på plass... (Armene er temmelig slitne etter å ha båret 126 ruller med ferdigplen... - men hva gjør man ikke får å siste finishen på plass innen oktober slår til!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar