Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

søndag 29. april 2012

Orden på hagetingene



Alle som har litt interesse av hage, blomster og krukker, har vel innsett at man skulle hatt litt mer plass til diverse hageduppeditter...
Selv syntes jeg at jeg fikk en glimrende idè for et par år siden, da vaktmesteren på skolen var i ferd med å kaste denne gamle hyllesaken som hadde stått inni et av klasserommene.
Jeg spurte pent om han ikke kunne kjøre den hjem til meg istedet - og vips, så gjorde den snille mannen, det!!
Denne hyllesaken står nå under verandaen min, og rundt er det espaliervegger, så tingene blir ikke våte!

Jeg har fått meg et herlig lite sted hvor jeg kan oppbevare krukker, jord, stæsj og duppeditter - og hvor jeg kan så og plante. Praktisk og superflott, synes jeg!

Kanskje dere også har mulighet til å få noe lignende, hvis dere ikke er så heldige å ha et lite oransjeri, da...

2 kommentarer:

  1. Både praktisk og dekorativ denne, Liv Hege. Lykke til med kakepytning og konfirmasjonfest i dag :o)

    SvarSlett
  2. Ja, denne er ikke dum, Elisabeth!
    Takk for hilsen, og ja, nå skal vi snart til Rekkevik i konfirmasjonsselskap til tanteungen! Nyt søndagen på din måte, Elisabeth! :-)

    SvarSlett