Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

lørdag 14. april 2012

Kupp fra byens beste bruktbutikk




Jeg var innom Evas brukthandel i Larvik i går - jeg må stadig innom der - for jeg elsker å gå og titte og snoke og undre meg blant gammelt porselen, glass og bøker. Noen ganger er jeg innom for å lete etter noe spesielt, men denne dagen var jeg ikke det. Jeg hadde på følelsen at jeg allikevel ville finne noe spennende.
Det var fredag den 13.- og det er egentlig en lykkedag for meg. Jeg vant vin på jobben, forøvrig! ;-)
Da jeg kom over dette sjarmerende serviset med hele 20 deler - så tenkte jeg... ja, men jeg har jo servise og sausenebb og tallerkener, og... men du vet... Porselenet nærmest ropte på meg, og jeg kunne ikke annet - jeg måtte bare ha det med meg. Jeg synes det var "bærre lekkert"!
For et par hundrelapper fikk jeg med meg alle delene!! Noe kommer til å bli spist av, noe kommer til å ha jobben som pynt.
Herlige, sjarmerende porselen som lyser opp i vårdagene...

Jeg fant også flere ting - som jeg skal vise en annen dag. :-)

Og ikke nok med det,- innehaver EVA, ønsket også å ha bøkene mine i butikken sin - i bokhjørnet hvor allerede bøker fra LIV forlag er utplassert. (disse blir ikke solgt som bruktbøker - bare til info...)
Og jeg ble vilt begeistret da hun sa at hun skulle ha boksigneringer der... Dette vil jeg mer enn gjerne være med på! Spennende!
(Dessverre så får jeg ikke med meg boksigneringene til Jonas Alexander Larsen i dag - for jeg har andre avtaler på agendaen... men jeg skulle fryktelig gjerne vært der. Masse lykke til, Jonas! )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar