Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

onsdag 4. april 2012

Gjær-tips!

Et aldri så lite tips, for alle som kjøper inn ferske gjærpakker innimellom. Pakkene har ikke lang holdbarhetstid, men putter dere de små gjærpakkene på glass med lokk, og setter det i kjøleskapet, så holder de lenge!!
God påske!

4 kommentarer:

  1. Takk for tipset. Ligger noen i kjøleskapet. Skal helt klart legge de i et glass. Ønsker deg samtidig en riktig god påske!

    SvarSlett
  2. God påske, Mona! Hyggelig at tipset kan brukes! :-)

    SvarSlett
  3. Takk for tipset, det skal jeg huske. Hvor lenge mener du de holder på denne måten da??

    SvarSlett
  4. Jeg vet ikke akkurat hvor lenge gjæret holdet på denne måten, men det er i hvert fall mange dager ekstra! :-) (det varierer kanskje ut i fra hvor fersk den er i utgangspunktet)
    Klem til deg! :-)

    SvarSlett