Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

onsdag 21. september 2011

Gamle hyller og kasser

Gamle hyller og kasser kan brukes til litt av hvert. Denne merksnodige kassen ble plukket ut av en container for mange år siden, og den ble gitt til meg...
Den var ikke spesielt vakker i seg selv, og hva den opprinnelig har blitt brukt til, er ikke godt å si... Men containeren var plassert utenfor en butikk. Det var mange spikere som stakk ute både her og der, men etter at de ble fjernet og den fikk seg en skikkelig vask, - så var den jammen ikke så verst!
Kassen er nå faktisk plassert på kjøkkenet mitt og rommer masse småting som brukes ofte. Den er oversiktlig og så stygg at den egentlig er fin... Synes jeg. Jeg har blitt veldig glad i den!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar