Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

tirsdag 13. september 2011

Ny blogg


Å skape gir mening

...Jeg elsker å skape, og det å kunne se nye muligheter i gamle ting. Loppis er et "must"  for meg på høsten, og jeg finner en barnslig og rik glede når jeg finner små eller skatter blant alt skrotet. Og som dere vet... Den som leter, den finner!
Hensikten med denne bloggen, er å dele litt tips og småtips med andre skaperglade og gjenbruksglade mennesker.
Det kan være alt fra såkalte kjerringråd, små tips i hverdagen, gjenbruk... eller kanskje jeg kan sette dere på ideen om å lage ting selv... Men det morsomste av alt - er at jeg med denne bloggen, - får både skrive, skape og innhente nye ideer hos alle dere interiør og loppis-interesserte damer (og menn) .


For en del år tilbake, holdt kurs for barnehager, skoler og sfo`er i privat regi, sammen med en tidligere kollega. Vi lært bort en del teknikker og hvordan blant annet kombinere skrot med litt nytt materiale - og det kan bli til de flotteste, små ting... Noen av tingene vil jeg legge ut etterhvert...


Jeg har også laget diverse ting i mange år, og stått på et utall julemesser rundt om - i over 15 år. En del leire, maling og garn har det blitt mellom hendene, kan jeg si... Men moro var det... og nå strømmer tanker, ideer og gamle minner på...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar