Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

mandag 3. desember 2012

Lys i mørket

   God morgen der ute! I dag - som i går - er det bitende kaldt. Men det er bare å kle seg godt og komme seg ut i mørket og kulda. Lyspunktet er jeg slutter litt tidligere enn vanlig i dag - og da kan jeg dra hjemme å tenne lys og kose meg i skrivestua mi - som for tiden blir kaldt "julestua".
   Her har jeg lagd kuler av naturmaterialer - på et fat jeg har kjøpt i Evas brukthandel. Fyrstikkesken har jeg malt med en spesiell teknikk.
   Nyt førjulstiden, dere!

1 kommentar:

  1. Koselig :o) Slike julekuler er veldig fine - det er bare å ta seg tid til å lage dem - og lete etter materiale for å ha i dem da .. :o)
    Egentlig er det koselig med denne årstiden - kaldt ute og varmt inne .. men man lengter jo litt etter varmere tider allikevel da .. :o)

    Ha en flott dag - klem!

    SvarSlett