Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

lørdag 22. desember 2012

GOD JUL!

   Kremmerhus kan man lage av så mangt. Spennende, synes jeg... Man kan hekle, strikke, sy eller lage dem av diverse papir. Jeg har lagt min elsk på forskjellige typer papir i år. Her har jeg laget to enkle papirkremmerhus av gråpapir, gamle boksider og en gammel sløyfebit. Oppi har jeg puttet to furukvister fra hagen.
Enkelt og det lukter godt.
   Ønsker dere alle en fredfylt og god jul! Her i huset begynner roen å senke seg - og mammahjertet gleder seg når den "voksne ungen" har kommet hjem.
   Lev og nyt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar