Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

onsdag 2. mai 2012

Avlagt blomsterkasse


I går lurte jeg på hva jeg kunne henge opp på veggen, slik at jeg kan ha litt "hagenips" tilgjengelig oppe på verandaen (ikke bare ha alle hagetingene under verandaen) - og det var da jeg kom på den gamle, avdankede blomsterkassen (uten bunn) som skulle hives.
Den hadde noen fine "pyntekrøller" på seg, som kunne brukes til kroker.

Bildet ble ikke spesielt gode, for alle skyggene fulgte med. Men jeg skal legge ut nye senere - for tanken er også å ha blomster på et vis oppi kassen.
Jeg synes det ble litt kult jeg, da! ;-)

Og i dag er det også strålende sol, og jeg skal starte dagene med kunst og håndverk. I dag er dagen for å gå ut og sanke naturmaterialer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar