Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

tirsdag 6. oktober 2015

Hekla hjerter

Hei på dere, alle kreative mennesker!

   Det er på tide å blåse liv i denne bloggen igjen. Det siste året har jeg lært meg litt av hvert innen hekling (jeg er fortsatt en nybegynner) - men jeg har funnet ut at det er utrolig mye man kan lage når man har lært seg en del forskjellige masker. Og det er såååå moro!

 I morgen skal jeg holde kurs i teppehekling i en gjenbruksbutikk - og jeg legger ut bilder og oppskrift i etter tid - for de av dere som kan være interessert i å lage disse. Jeg kommer nok også til å legge ut noen tepper til salg, også  - hvis noen skulle være interessert.

   Her har jeg funnet en link på TUSEN IDEER - hvor man lærer å hekle små hjerter. Jeg har derimot byttet ut den lille heklenålen med den største jeg fant!
Store hjerter ble heklet i en fei med heklenål nummer 15.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar