Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

fredag 9. oktober 2015

Dilla på å hekle tepper



   Sist onsdag holdt jeg kurs i å hekle runde tepper med opprevne tøyremser. Bakgrunnen for kurset var at jeg var innom Evas brukthandel i Larvik og kastet meg over nøstene, etter at de hadde fått dem inn i butikken. Siden det var så enormt mange nøster, ble jeg tilfeldigvis spurt om jeg ville holde et kurs i butikken på kveldstid. Siden jeg elsker å skape - og elsker å undervise i ting jeg selv brenner for - så var jeg ikke sen om å takke ja.

   Full påmelding ble det! Selv om noen meldte avbud i siste liten - så kom det nye. 9 glade damer satt spente og forventingsfulle rundt bordet og tok i mot mine gode råd om luftmasker og fastmasker.

   Det ble tre morsomme timer - og alle jentene lærte seg hvordan man kan hekle et tykt teppe eller en kurv - på ganske kort tid.
   Jeg gleder meg allerede til neste kurs - for det blir nemlig ett til! Nå på tirsdag. Det er fortsatt to ledige plasser.
   Det er NÅ du har muligheten til å kjøpe flotte opprevne nøster (for jeg har sørget for at de har blitt satt på lageret til Evas brukthandel fram til tirsdag) - å lære deg en morsom teknikk - som du muligens kan bli litt hekta på!

  Jeg legger ut en oppskrift etter tirsdagens kurs.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar