Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

torsdag 6. oktober 2011

Høstpynt



På denne vakre høstdag måtte jeg bare ta med meg kurven og ta meg en tur ut i den lille skogen bak huset mitt... Der sanket jeg kongler, kvister, mose og lyng. Det er mye man kan lage av og med naturmaterialer, men denne gangen var jeg kun ute etter å fylle mitt gamle trau med noe av skattene fra naturen... Og midt oppi det hele stikker en liten hjemmelaget, tovet "fjøsnisse" opp fra mosen. Eller kanskje det er en liten underjordisk en... Jeg viser mer av nissene litt senere. For de er jeg bare såå glad i!
Men i mellomtiden; Nyt høsten der ute!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar