Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

mandag 24. oktober 2011

Innpakning til bitteliten pc

Jeg kan ikke skryte på meg at jeg er flink med nål og tråd. Overhode ikke... Men siden jeg er et skrivende menneske, så er pc`n alltid i nærheten av meg... Og nå gav min bedre halvdel meg en bitteliten minipc - og da kunne jeg bare ikke la være å prøve å sy et bittelite futeral til den. Siden jeg har anskaffet meg en ny symaskin, mener jeg!
"Vesken" er sydd av en gammel kjole, et par hjerteknapper og en gammel knapp...
Morsomt å prøve seg på symaskinen, i hvertfall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar