Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

søndag 9. oktober 2011

Mose til pynt og behag

I går tok jeg med meg en stor kurv og begav meg ut i skogen- først og fremst for å gå på mosejakt... Og jeg fant, jeg fant!
Og her kan dere se hva jeg satte meg ned og lagde etter at mosen var i hus. Enkelt og lage - og veldig fint, synes jeg! Hvor lenge tingene holder, er jeg usikker på - men siden materialene så og si ikke koster noe, er det lett å fornye tingene.
Så.... skynd dere å få mosen i  hus, før frosten og snøen kommer - hvis dere har lyst til å lage litt pynt!
Jeg har brukt avispapir, masse mose, vikletråd og litt pyntetråd.
Kos å lage, deilig lukt, det går raskt unna og resultatet blir kult! :-)



3 kommentarer:

  1. Gøy med mose. Har nettopp laget kranser og diverse av det selv. FIN krans!

    SvarSlett
  2. Kjempefine ting du har laget Liv Hege - likte godt både krans og hjerte!! Planen var å plukke mose og kongler i dag, men værmeldingene slo til, og regnværet kom jo akkurat som det ble meldt... :(

    Håper du har hatt en fin helg, og at den nye uken blir like så :)

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett