Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

søndag 24. juni 2012

Fra mørk furu til helhvit!

 Nå var jeg mektig lei av den mørke furuhylla over TV`n også... På tide å få den malt - og den ble jo som ny, synes jeg.
   Så... ikke kast gamle møbler, hvis det er fargen dere er lei av - den blir helt forvandlet når den blir pusset opp. Det krever jo litt tid, innsats og maling - men resultatet blir gjerne veldig bra! :-)

4 kommentarer:

  1. Den ble kjempeflott! Vurderer å male et skap her, men er litt i tvil.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Mona! Ja, den ble helt forandret!! Hvis du er i tvil om du skal male, bør du vente litt... :-)

      Slett
  2. Det blir såå mye finere!! Har nok malt en del møbler selv, og er skikkelig fornøyd, for furua blir "skitten" med årene;)

    SvarSlett
  3. Tusen takk! Ja, det er jeg helt enig i, Tovepia!! Å male møbler er moro - og som du sier, furua blir skitten med åra.. ikke pent, det. Og tidene forandrer seg.. :-)

    SvarSlett