Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

torsdag 3. mai 2012

Bruk mose i krukkene

Hvorfor alltid være så tradisjonell å ha bare blomster i krukkene, tenkte jeg.
Jeg hadde et par krukker til overs, gikk bak  huset mitt, og der så jeg litt vakker mose som grodde oppi en gjenglemt potte fra i fjor. Jeg delte mosen, og la dem oppi samme type jord som den hadde vokst i - og så fikk de nye hjem i disse krukkene.
Det gjenstår å se om de trives der, men det tror jeg at de vil! :-)

4 kommentarer:

  1. Hei på deg;) da er blogglista mi kurert, og jeg syntes du hadde en herlig blogg her med mange gode tips;)
    Nyt våren hvis du har den fremdeles;)
    Klem;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig at du liker denne bloggen min, Tovepia!! Håper du får nytte av noen av tipsene, det er det som er meningen!
      Og ja, jeg nyyyter våren. Kommer nettopp fra blomsterbutikken nå - skal snart ut å plante enda mer!
      Klem til deg

      Slett
  2. Her var det mye spennende å se og lese .. :o)

    Når det gjelder mose holder vi på å "anlegge" moseplen på hjemstedet til mannen i huset .. han misliker sterkt å klippe gress ... hehe .. Men mose er godt og mykt å gå på så hvorfor ikke .. :o)

    Sender helgehilsen og klem her også jeg da ... :o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Mose kan brukes til så mangt!
      Hyggelig hvis du finner noe av interesse her!
      Varm helgehilen tilbake! Stikker innom bloggen din snart!

      Klem

      Slett