Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

torsdag 3. oktober 2013

Personlig sitteunderlag!

   Jeg fikk et tips av en veldig kreativ venninne her om dagen; Jeg kjøpte ullpledd på KID - da det var halv pris. Så klippet jeg pleddet i fire like store biter, puttet dem i maskinen med en del spruter grønnsåpe- og ut kom fire, fine ullunderlag!
Etterpå tovet jeg - med filtenål - navn og motiv på underlaget.
Personlig, og kult, synes jeg.

   Dere ser kanskje hva kjæresten er opptatt av for tiden... Jeg håper i hvert fall at jeg fikk til noe som lignet... en hummer...
Supre gaver!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar