Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

tirsdag 4. juni 2013

Kaffeskap!

    Skapdøren på kjøkkenet over viften skjuler den stygge "slangen til viften" - men en vegg ble plassert foran "slangen". (Laget av min handy mann. )Tanken var at skapet skulle bli et "kaffeskap", men mannen visste ikke helt hvordan han skulle gjøre det.

   Men... etter å ha grublet en stund, fant han løsningen. Han hadde et plexiglass liggende og han fikk laget opp en rekke "tre-riller". Skapet ble montert ned - og riller og glass ble montert inni skapet - og vips - så ble det flotte og unike beholdere til diverse kaffekapsler. Helt glimrende!!! Og hvis noen lurer... kapslene blir fylt i på toppen, og taes ut i bunnen!
(øverst skimtes teposene)
Design: Min handymann!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar