Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

fredag 2. november 2012

Naturens eget skattkammer!

    Har du ikke allerede vært ute og forsynt deg av naturens skattkammer enda, må du snart skynde deg... Det er fortsatt mye flott å finne... mose, kongler i alle slags varianter, kvister og blåbærlyng.
Her har jeg samlet inn litt kastanjer samt et bittelite pjuskete grantre, som har fått nytt liv i et gammelt Norgesglass. Lukter godt og gir et pust av nær forestående desember....

1 kommentar:

  1. Mye fint å finne i naturen ja .. dessverre har jeg så lite plass .. må nok finne meg i å vente med de helt store hobby-sprellene til jeg en dag kommer meg inn i eget og forhåpentligvis litt større bopel.

    Nå fikk jeg jammen lyst på eplekake .. har ikke bakt det enda denne høsten .. :o)

    Klem!!

    SvarSlett