Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

onsdag 20. november 2013

Adventskrans

    Nå har kuldegradene dukket fram, men sist helg var det så mildt og godt, at jeg tok med kurven ut både på lørdag og søndag. På søndag gikk jeg bare " i skogen" bak huset mitt, og der fant jeg det jeg lette etter,- nemlig god  mose til å bruke til adventskrans.
   Siden været var så mildt og godt, rigget jeg meg til på verandaen og lagde kransen der. Da slapp jeg også alt bøsset inne.
 Det kan jo hende jeg er litt tidlig ute med kransen, slik at den ikke er like pen i hele desember... Men det gjelder å dusje den litt innimellom, så tror jeg den skal holde.
Kanskje jeg tar på noe mer stæsj, eller kanskje ikke...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar