Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

lørdag 23. februar 2013

Mitt første hekleprodukt!

   Dette er sikkert ikke verken spesielt fint eller spesielt stort... men jeg er uansett stolt, for det er mitt første hekleprodukt! 100 bestermor ruter heklet jeg... da orket jeg ikke mer... Så sydde jeg dem sammen, og det tok ennå lenger tid enn jeg ante...
 Men til slutt ble det et lite teppe som varmer over et fang, eller som en liten hjemmelaget fargeglatt over stolen i skrivestua mi.
  Jeg er liksom skrudd sammen slik at jeg MÅ fullføre ting jeg begynner på...
  Hvordan jeg lærte meg å hekle - sånn littegrann, spør du? På You tube!! Men nå har jeg anskaffet meg et par bøker om feltet også, så får vi se hva det neste blir...
  Moro var det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar