Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

lørdag 15. desember 2012

Arvet julenissedekorasjon og et lite pssst...

  Her om dagen kom min mor innom med denne dekorasjonen som jeg fikk til odel og eie. Jeg har alltid vært fascinert av disse to nissene - de er bare så gode og litt "fjøsnisse-aktige, så jeg ble kjempeglad for gaven.
   Min mor kjøpte dekorasjonen da vi var på en julemesse sammen for ganske nøyaktig 23 år siden... Vi husker det godt, fordi min datter var baby og lå og hylte i bagen sin, og syntes ikke det var det granne festlig å være på julemesse...
  Men nå har jeg altså arvet nissene. Jeg har tenkt å pynte litt på dem.. reparere den lille biten som har blitt borte på lua, blant annet... Men nå har den fått nytt hjem hos meg - og nissene koser seg skikkelig. Har de sagt!
  God førjulstid, alle sammen!  Og dere... pssst: Innen det er neste jul så håper jeg å ha bidratt til en masse juleting - i en bok! Jeg gleder meg... nå blir det jul helt fram til påske... For meg! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar