Små ting kan gi store gleder

Jeg kan ikke måle meg med dere store og kjente interiør - og loppisbloggere,- men det er heller ikke meningen...
Jeg vil bare få dele litt, vise litt og skrive litt... samt kjenne litt på gleden; å skape gir mening...

søndag 20. november 2011

I år skal det pyntes med naturen!

I år er det tydeligvis naturmaterialer, og da særlig mose og små bartrær, som er den store trenden innen pynt for julen. Dette liker jeg særdeles godt, i og med at jeg elsker å bruke ting fra naturen iblandet gammelt nips og gjenbruk.
Som jeg har nevnt tidligere, - det er bare til å gå ut å forsyne dere fra naturen, men vær allikevel litt varsom. Hent litt mose her og der, slik at ikke store områder blir ribbet... og ikke ta mer med dere hjem enn dere har bruk for.
Kongler på bakken derimot, er det bare å plukke så mye dere orker.
Kos dere med å samle, dandere og pynte!

Her har jeg fått tak i en gammel koffert i en brukthandel i nærheten, og puttet oppi kongler og et bittelite tre...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar